21-08-2010, 09:36
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Kijk, dat vind ik nou zo gaaf hier: meedenken en belangeloos adviseren. Maarten is al een stuk verder met inlezen dan ik, dat moge duidelijk zijn aan de post counter, maar hier kunnen we een hoop mee. Hulde!!
Betekent dit dat er naast binnenschermen ook een nieuwe voorkant in moet? Die bijrijderskant was idd de grootste verrassing toen we de voorschermen weghaalden. Er is een hoop gekit en gedaan om de buitenkant toonbaar te houden. Kan me niet voorstellen dat de vorige eigenaar dat geweten heeft, had 'm nog maar een jaar en heeft weinig kunnen doen aan reparaties. Enig idee na hoeveel tijd een ondeugdelijke las er zo uitziet? Wat ik dan wel weer apart vind is dat er bv. in de vloerplaat zo'n groot verschil in staat is tussen het midden en de randen. of is dit een logisch gevolg van afwatering via de portierstijlen, e.d.?
De bedragen die we trouwens tegenkomen voor die binnenschermen zijn niet echt schrikbarend, ben bang dat het arbeidsloon dat wel wordt... We hebben een autobedrijf gevonden drie, vier straten verderop dat goede referenties krijgt van andere aanbieders in de markt en willen daar langs om e.e.a. te laten taxeren. Was eigenlijk de bedoeling dat gisteren te doen, maar jullie zagen ook aan de foto's dat dat niet echt gelukt is
Wordt vervolgd: beter dat het gaat zoals het hoort dan dat het hoort zoals het gaat...
Groet, JB