View Single Post
Old 18-08-2010, 07:46
twistile twistile is offline
Forum Regular

Weer een boete gehad, 27 km te hard waar je 100 mag. 170 euro ofzo...

Was een undercover motoragent. Hij hield een hele preek dat ik ook aan het driften was in een bocht en over een doorgetrokken streep was gereden.

Het stuk waar hij me gemeten had was voor een paar honderd meter ook max 70 ivm slecht wegdek (waar ze al een jaar niks aan gedaan hebben). Hij zij dat hij ook mn rijbewijs kon innemen en me op een dure CBR cursus kon sturen.

Ik vind er zelf niks gevaarlijks aan maargoed je mag tegenwoordig niks meer. Hij liet me het filmpje zien van het 'driften met piepende banen'.
Nou, de banden piepten omdat er net 4 andere 2ehands wielen onder zitten die nog niet helemaal zijn ingesleten en de snelheid is helemaal niet hoog maargoed.
Die doorgetrokken streep, ik ging juist net vóór die streep naar rechts om hem er langs te laten. Maar hij ging me niet inhalen, nee hij bleef achter me rijden. Hij herkende wel dat ik hem er langs wilde laten.

Grappig was dat hij zei dat hij zelf een Golf 2 rijdt.
Pas was ik nog gematst met mn rijbewijs en ook geen boete(160 ipv 100) en die agent zei dat hij ook ooit een mk1 had gehad.
Reply With Quote