![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
15-08-2010, 10:13
|
![arnout99cc's Avatar](image.php?u=21816&dateline=1255814204) |
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by audilimburg
Nu dat je het dash erin hebt zitten is het allemaal niet meer zo veel werk, toch? Interieurtje erin, ramen plaatsen en rijden...of zie ik dat te simpel?
|
Dat denk ik dus ook telkens. Valt toch telkens weer tegen. De veerpoten ga ik morgen in elkaar zetten, ik heb zelf geen veerspanners namelijk.
Daarnaast liggen die trommels dus ook nog uit elkaar. Ik kom er net achter dat Jeroen van Bolku tuning mij 2 verschillende cilinders heeft gegeven dus daar kan ik nu ook niet mee verder. Ik hoop dat ik hij me de correcte voor donderdag kan opsturen, anders is het efficienter om ze bij de Brezan te halen. Dus dat ligt nu stil. Ook kan ik de trommels even niet spuiten omdat mijn primer op is en er hier in de buurt geen winkel open is...
Verder kan ik dus ook niet die krammetjes vervangen omdat ik geen kousjes heb. Kortom, vandaag ligt alles stil.
Er zijn natuurlijk altijd wel wat dingetjes die je kan doen maar de motivatie is nu even weg. Dus ik ga morgen weer verder.
Wat er bijvoorbeeld nog moet gebeuren is het bijwerken van kleine beschadigingen aan de lak voordat de spatborden erop kunnen.
Aan de ene kant denk ik telkens dat het allemaal snel kan gaan nu, maar aan de andere kant duurt alles langer dan je denkt...
Morgen weer verder!
|