View Single Post
Old 10-08-2010, 15:55
arnout99cc's Avatar
arnout99cc arnout99cc is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by audilimburg
Maar ik zie wel dat je v-snaar erg hobbelt. Is die nog niet gespannen of zit een van de poelies niet recht?

Op het moment hebben we nog helemaal niets aan de motor gedaan. Dus het kan wel kloppen dat die niet helemaal strak staat. Als alles zo'n beetje af is gaat de auto naar de garage voor een laatste check up en die doen ook de apk. Die zullen ook een beurtje geven aan de motor.

Quote:
Originally Posted by maartenmk1
Lekker gepruttel, zeker erg comfortabel die bestuurdersstoel ? :P

Ging best prima met dat krukje, je kon alleen niet zoveel kracht zetten voor de koppeling...

Vandaag ben ik bezig geweest met de achterremmen en inderdaad die cilinder lekt. Die wilde ik dus vervangen maar na de tip van audilimburg de trommels bij bolku besteld (helaas nog geen reactie, zou ze graag vandaag nog op gaan halen). De trommels die erop zaten was echt niets meer mee te beginnen namelijk. Dus bedankt voor de tips!

Verder ben ik nog even op zoek naar veerschotels aan de voorkant en naar de bouten waarmee de veerpoot aan het wiel zit zeg maar. Daar zit namelijk bijna geen draad meer op. Dus nu ga ik even naar de Brezan, mochten jullie nog tips hebben dan hoor ik het wel. Vanavond probeer ik wat foto's te posten, ik heb nu nog steeds wat problemen met internet....
Reply With Quote