View Single Post
Old 08-08-2010, 12:07
Maartenmk1 Maartenmk1 is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by ben zine
Gefeliciteerd, leuk ding! Wat zijn er toch eigenlijk een hoop 1.5 JB automaatjes geproduceerd (en overgebleven).
Zolang je hem niet als daily gebruikt zou ik de automaat er gewoon in laten zitten. Het rijdt heerlijk en ombouwen is nogal een klus.
Deze auto's zijn perfect voor de MacDrive, bij het laatste loket kun je meteen eten en wegrijden tegelijk. Probeer dat maar eens met een handgeschakelde, dat wordt een smeerboel.
Rollen zou ik niet doen, dat maakt hem onverkoopbaar als je nog eens iets anders wilt. Een paar voorschermen en dorpels spuiten kost geen vermogen en een auto die niet perfect in de lak zit vind ik altijd nog mooier dan een overgeschilderde.

Klopt, we waren ook echt op zoek naar een 1.5, en die was al snel gevonden.
Het is juist, dat de auto wel als daily gebruikt gaat worden, m'n vader gaat er dagelijks op en neer mee naar z'n werk (km of 6 heen en terug). Waar een erg aantrekkelijk, en vooral vaak leeg industrieterrein is... Maar eerst maar eens kijken hoe de AUT bevalt.
Ik had al een topic gelezen over het ombouwen van een 4 bak naar een 5 bak in een golf 1, en dat was al een hoop werk. We kijken wel hoe het loopt.

En over dat rollen, wordt hem waarschijnlijk toch niet, want we willen allebei toch voor een strakker resultaat.