07-08-2010, 00:07
|
VW Addict
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by BlackGolf
Misschien beetje amateuristisch, maar kan je uit leggen hoe ik het gedaan heb.
Motorkap open, zie je aan de rechter kant een dichte kabelgoot om hoog gaan van onder uit de lucht filter (als je een TDI hebt althans). via deze goot heb ik de voeding kabel voor mijn versterker ook gelegd.
je moet wel een ruiten wisser er af halen om de kunststof kap opzei te leggen om er bij te kunnen. Want hier het volgende; Als het goed is zit ook bij jou een wit kast je waar de draden die uit de genoemde kabel goot heen gaan en naar binnen gaan, deze kan je met beetje moeite open krijgen (en ook weer dicht). Bij mij was er aan een zeide een rubber vrij waar geen kabel in zat vrij. hier heb ik een gat in geprikt met een priem. maak het gat niet te groot want het rubber moet goed strak om de kabel heen blijfen om water buiten te houden. Met beetje handig heid en in zicht krijg je de kabel wel naar binnen met een hulp stuk. je moet de kappen onder je stuur wel allemaal weg halen om er bij te kunnen.
Hopelijk helpt je dit op weg
Erik
|
Pas alsjeblieft wel goed op met het gaatje maken want daar zitten een hoop kabeltjes. Een maat van mij boorde daar dus doorheen waardoor mijn gaspedaal ineens niet meer werkte.. draadjes wel weer gesoldeerd en toch alles goed gekomen maar het scheelt een hoop stress..
|