05-08-2010, 22:51
|
|
Forum Regular
|
|
|
|
Ik begin nu toch wel een beetje het eind te zien van het project. Vandaag een andere remcilinder gemonteerd en ontlucht en we hebben weer remmen! Daarnaast zit ook de radiateur er weer in. Nu moet alleen de bak nog gevuld worden en dan kan ik snel verder aan de binnenkant om iets later koelvloeistof bij te gaan vullen.... Dan nog even het dashboard monteren en de electa aansluiten en we kunnen een startpoging gaan doen!
Binnenkort ga ik een afspraak proberen te maken voor de apk en de tectyleerder (moest beide ongeveer 3 weken van tevoren...)
Wellicht dat morgen het vloerkleed al wordt gelegd!
Dan nog een vraagje: aangezien ik andere deuren in de auto heb zit er aan de passagierskant een gat voor de spiegel wat groter is dan het originele gat waar alleen maar een dopje op zat. Dit dopje kan ik niet meer gebruiken dus moet er een spiegel op jammergenoeg. Nu heb ik er 1 besteld maar deze wijkt wel erg af. Ik weet ook niet zeker of de spiegel die erop zat origineel was dus dat wil ik even van jullie weten. Aan de rechterkant de originele(?) bestuurderskantspiegel.
Verder hebben we dus even de remmen getest buiten en kon ik ook weer wat foto's met daglicht nemen:
Hij is echt zooooo groen!
|