Thread: My 57 rag
View Single Post
  #496  
Old 04-08-2010, 19:57
Fahrvergnugen's Avatar
Fahrvergnugen Fahrvergnugen is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,407
Default

Er gaat helaas heel veel tijd in dit kl$%#@te hoekje zitten. In eertse instantie dacht ik dat de vorm overeen kwam met de ovaal vorm, niets is minder waar. De Ovaal heeft ooit schade gehad op de rechter voorkant en de vorm van de 66er blijkt toch anders tezijn, kortom; geen referentiepunten.

Van het donor plaatwerk heb ik de raamstijl verder naar buiten moeten trekken, de hoek verder omhoog en de bocht waar de voorklep aansluit verder naar voren :shock: , vandaar dat ik er wat zaagsnedes in heb zitten.





Ook waar ik met het donor stuk op de parafaan aansluit, kwam ik verschillen tegen. in dit stukje zit een vouw naar beneden en weer terug naar voren (hier ligt de kraalrand in) dan heb je weer een vouw naar beneden die door middel van een radius weer naar boven komt, gevolgt door een laatste vouw. vouw 1 is 90gr. vouw 2 is anders dan ovaal, vouw 3 is 90gr. de radius is anders en na de laatse vouw is het plaatwerk korter dan origineel.........kun je het nog volgen?



Er zal veel gelast, geslepen en vertint moeten worden, maar het komt goed



Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right!

O/NN #125
www.fast-air.skynetblogs.be
Reply With Quote