![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
03-08-2010, 23:14
|
![Thomas's Avatar](image.php?s=21c8a296a12a6e48ab72911623f141b3&u=6838&dateline=1244395444) |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Aug 2007
Posts: 811
|
|
Met het stroomprobleem kan ik je niet verder helpen.
Met de schokkende motor mss wel.
Wat hebben de vw dealer en de "dieselspecialist" nu eigenlijk al allemaal gecontroleerd?
Gelijk jij het beschrijft lijkt het mij nog steeds in de timing te zitten.
Of er is aan de dieselpomp positie geprutst of het distributietandwiel op de krukas is ingesleten.
Beide zorgen voor een verkeerde timing met een niet draaiende of schokkende motor tot gevolg...
De timing van de dieselpomp kan je nameten met vagcom maar vagcom zal, indien de timing verkeerd staan,
niet gauw een foutmelding gaan geven.
Een ingesleten distributietandwiel wordt meestal ook niet aangeduid door vagcom.
Enkel als de timing zo verkeerd staat kan het zijn dat de krukaspositiesensor voor een foutmelding gaat zorgen.
__________________
Audi S3 sportback, 310pk
Past Cars:
- Audi S3 sportback, 300pk, full black
- Golf IV GTI TDI Exclusive - Powered by VVT [237 pk & 469 nm]
- Golf 3 M-TDI
|