View Single Post
Old 03-08-2010, 16:40
thijstheunissen's Avatar
thijstheunissen thijstheunissen is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by robveedub
de limburger zegt: nicht tief parken aber tief fahren ist die kunst...

nou, ik kan je zeggen dat je aan het "spoiler schrapend geluid" als je bij mij door de straat rijdt niet kunt merken dat je op lucht rijdt...haha

ja als ik denk te weten waar jij woont

jij bent toch diegene met die dikke polo en die gepolijste audi tt velgen toch? echt een dik ding vind ik dat

maar die straat inderdaad sjonge jonge wat een geschraap is dat

eerst had ik ook wat problemen met de druk op de vooras die zakte soms nog eens daarom moest ik wel hoog rijden, maar nu is dat ook verholpen dus kan lekker schrapend verder

@ de limburger, ik ben het ook met je eens want ik krijg die dingen gewoon niet netjes gespoten, maar originele vind ik ook niks dus ben aan het denken voor compleet rood of rood-zwart te gaan halen voor erin.

@ Thijs, ja ik had ook zoiets van ff goed proberen voor ik ga rijden dat stuk, maar alles was goed en als dat niet zo was geweest dan was ik op originele veren na italie gereden want zown reservesetje is altijd handig het internet werkt inderdaad gewoon via 3g.

@ TCZL ja het is hier superchill en lekker weertje volgend jaar met de corriejs samen op vakantie he

@ Ronaroot, haha ja als je een ebay verslaving hebt is dit ideaal:P tot ziens op fanatics buurman
Reply With Quote