View Single Post
Old 01-08-2010, 21:46
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict

Nou vandaag hebben Erik en ik veel gedaan, ben net thuis van het beunen. Beetje toevallig want Erik vroeg gisteren of ik vandaag iets te doen had. Was eigenlijk niet van plan om zo snel al verder te gaan maar ach had toch niks te doen en heb de auto nu eenmaal voor te sleutelen. Dus naar de Loods gereden en eerst maar de schermen eraf gehaald:

Opzicht ging het allemaal goed tot dat we bij de aandrijf assen kwamen. Na bedacht te hebben hoe we dat gingen doen maar aan de slag gegaan. Eerst wilde de bouten niet los maar op een gegeven moment gingen ze allemaal heel makkelijk los. Toen maar naar de rechterkant, dat was helaas niet zo geslaagd. Na volgens mij 100 keer geprobeerd te hebben kwam Frank zijn pa dat hij wel een sleutel had waarmee het makkelijk los ging. Die erop gezet en jammer genoeg heeft die het niet overleefd Ik baalde hier erg hard van omdat het niet mijn gereedschap was, maar daar wordt van de week een nieuwe voor gehaald

Uiteindelijk met behulp van Frank toch de aandrijfassen los gekregen en het blok eruit getakeld:

Love is in the Air, uhh blok is in the Air

Toen stond het autotje er heel zielig bij:

Uiteindelijk maar de delen er los op gedaan, zo staat die er nu dus bij:

En het hart(je):

Reply With Quote