View Single Post
Old 31-07-2010, 19:13
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict

Default Thijs. Golf 1 1979 GL

Was eerst van plan om een VR6 blok in de Golf 2 te hangen. Daar had ik ook al het geld voor gespaard enz, maar toen ik eens ging tellen wat mij dat aan verzekering / belasting ging kosten moest ik er toch nog even over denken
Toevallig in contact gekomen met Erik van Bilsen en samen met hem naar MIVW gereden. Na de hele rit tegen die golf 1 van hem gekeken en al die dikke wagens bij MIVW gezien te hebben begon het eigenlijk wel te kriebelen. Dus zo langzaam aan eens rond gaan neuzen wat er te koop was, en bij 2 auto's waren ze net verkocht toen ik er voor wilde gaan kijken. Toen kreeg ik de opmerking dat er ene op marktplaats te koop stond en die heeft het interieur en kleur die ik graag wilde. En natuurlijk de kleine achterlichten want die moesten er gewoon op. Naja test ritje gemaakt en de auto voor een nette prijs over kunnen nemen. Heb er nog 2 nieuwe zijschermen en een liter lak bij gekregen. Erik nog héél erg bedankt voor het meerijden en brengen naar frank btw ! Was weer gezellig dagje

Naja genoeg geluld hier een paar foto's van de auto tijdens de terugrit samen met zijn broer:

In zijn nieuwe slaapplaats:

Van binnen:

Vandaag naar de loods gereden en als eerste een lijstje gemaakt van de onderdelen die erop moesten. Had van de week al geshopt en de volgende onderdelen gekocht:

- Oliefilter
- Luchtfilter
- Bougies
- Versnellingsbakolie
- Motorolie
- Motorreiniger
- Distributieriem
- Waterpomp

De trekhaak die erop zat moest er natuurlijk vanaf. Dus de bumper er vanaf gesloopt en frank had gelukkig nog een paar beugels liggen om de bumper te kunnen monteren. Deze zit nog niet 100 % erop:

Reply With Quote