View Single Post
Old 29-07-2010, 10:28
Mister Cool's Avatar
Mister Cool Mister Cool is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Send a message via MSN to Mister Cool

Quote:
Originally Posted by Larsv5
Niks meer aan doen...

Een auto is nooit klaar toch? Maar toch bedankt

Even een beetje bijlullen over deze auto. Hij heb dus apk inmiddels. Dit ging niet helemaal zonder slag of stoot. Bracht 'm weg op woensdag, donderdags weer ophalen. A4-tje vol punten, dus dat was ff flink beunen, maar toch net voor 't weekend APK kunnen halen (9 juli).

Wielen eronder en auto van de bokken halen.

Bwoah, ligt best aardig zo...

...paar keer heen en weer gerold, wat nagezakt... Afgekeurd op een te lage vooras. Was ook geen rijden gelijk, dus een stukje omhoog gezet.

Zo stond ie er dus uiteindelijk bij, en zo raak ik nog best 'n hoop. Tijd voor andere schokdempers.

Nu die geslammed was, moest ie natuurlijk ook bij de club, dus zie hier, mijn frammed sixty-seven beetle

APK gehaald met de motor van iemand anders, want die van mij stond hier nog steeds ergens op bokken in de schuur....

Zooitje plaatwerk had ik al een tijdje terug, dus de motor maar eens aanpakken dan.

Die ziet er nu dus zo uit, en word vanavond weggebracht voor afstellen.

Verder nog eens een setje Enkei 5-spaak wielen geprobeerd onder de kever. Jammer dat ik er niet mee kon rijden, want vond het zelf echt super staan!

Te krap vooraan, als ik in de auto stapte lag ie al met de spatbordrand op de band. Omhoog werd 'm ook niet meer, jammer maar helaas.

'86 Jetta 1.6 TD
'85 Golf 1.6 GTD
'82 Bus D
'67 1600A Limousine
Reply With Quote