Hierbij weer wat foto's voor de liefhebbers. Ik weet dat het blok eigenlijk ook gedaan moet worden maar dat is nu helaas niet mogelijk. Ik moet eigenlijk allang met andere dingen bezig zijn en de auto staat hier nu eigenlijk in de weg en moet dus zsm rijden.
Maar dat maakt allemaal niet uit. Op de huidige manier wordt ie ook helemaal top! Nu zitten in iedergeval de aandrijfassen en de uitlaat weer op zijn plek. Morgen wil ik het schakelmechanisme gaan doen en dan kan ie bijna weer op zijn pootjes.
Ik zeg bijna want er is een klein probleempje opgetreden. Hij lekt diesel uit 1 van de leidingen. Ik moet dus een stuk leiding gaan vervangen. Niet dat dat nou zoveel werk is maar toch....
Ik heb ook de deurrubbers eindelijk af kunnen maken. Dit kon eerder nog niet omdat ik toch zag dat de rubbers die ik wilde terugzetten niet meer voldeden. Nu zitten ze er superstrak in. Ook heb ik nieuwe sierstripjes binnen dus die kunnen er ook binnenkort op.
Als laatste is er ook nog een ander klein probleempje. Namelijk dat de bevestiging van de ruitenwissermotor door de lasser op een andere plek is gezet. Ik moet nog even kijken hoe ik dit ga oplossen:
Het begint in ieder geval weer allemaal een beetje vorm te krijgen. Ik hoop dat ik deze zomer er nog mee kan rijden!