Thread: Golf 1 Register
View Single Post
Old 25-07-2010, 17:20
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by swinz
ok IN de database? weet niet in hoeverre de staat van beveiliging is van de aankomende website als dat goed zit moet dat toch wel kunnen denk ik ja!

ik heb hier verder maar weinig verstand van (of beter gezegd geen), maar dat zal wel goed zitten.

Quote:
Originally Posted by JurjenV
En de cabrio's ?

eigenlijk overbodige vraag he, als de 'normale' Golf 1 (en de Jetta 1 en Caddy 1), dan toch zeker ook de cabrio

Golf 1 cabrio

In het register van de Golf 1 IG kan men ook verschillende zaken bij z'n auto telkens weer aanpassen, o.a. 'n foto erbij plaatsen (als er dus nog geen bij de registratie stond), of een andere foto plaatsen (doe ik al eens), de km-stand (doe ik telkens nadat ik weer met de mijne onderweg was), en verder nog of de auto in bezit is, of verkocht is, of zelf's diefstal of sloop, dat kan men daar alles zelf aangepassen via 'n wachtwoord (wat men opslaat in de mailbox) waar men zo weer bij de ingevoerde registratie van z'n auto komt.

Dat zou Denniemeister misschien ook alles mogelijk kunnen maken bij zijn Golf 1 register, maar moet natuurlijk niet, ik zeg alleen maar ter indicatie hoe dat bij 't register van de IG is.
that will be your pension ,or early retirement ...

Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote