View Single Post
Old 24-07-2010, 22:12
MartinGT's Avatar
MartinGT MartinGT is offline
No personal life

Default Audi 80 1.8 Quattro 1988

Aangeboden: in nette staat verkerende Audi 80 1.8E Quattro van bouwjaar 1988. Deze auto heb ik gebruikt voor mijn studie in Zweden van een half jaar, nu ik weer terug in Nederland ben en ik op kamers ga is er helaas geen ruimte meer voor de Audi.

Kenmerken:
- 1.8 90 Pk motor (K-jetronic injectie)
- Antraciet metallic lak
- Vrijwel geen deuken of krassen.
- Stuurbekrachtiging
- Centrale deurvergrendeling
- Origineel elektrisch schuif/kantel dak.
- Vierwielaandrijving
- Skiluik met originele skizak.
- Lichtmetalen velgen
- Panasonic Radio/cd Speler
- Apk tot 11-12-2010
- Kilometerstand 132.000 km
- Gewicht 1040 kg.

Onderhoud van het afgelopen halfjaar:
- Grote beurt (bougies, verdelerkap en rotor, olie, koelvloeistof, filters enz.)
- Nieuw distributieriem en overige snaren
- 4 nieuwe banden, deze hebben pas 1500 km gereden!
- Kachel radiateur vervangen, kwaaltje van de Audi 80 en kostbaar om te laten vervangen.
- Nieuwe radio antenne

Totaal is er het afgelopen halfjaar voor ruim 800 euro aan de auto verspijkerd om een betrouwbare auto te maken voor het gebruik in Zweden. Het merendeel van de onderdelen zijn originele Audi onderdelen. Uiteraard is alles aantoonbaar met aankoopbonen.

Minpunt:
Het abs systeem werkt niet, veroorzaakt door een defecte wielsensor of abs-ring. Ondanks dit defect is er gewoon met de auto te rijden zoals met een normale Audi 80 zonder abs systeem.

Eventueel extra te koop:
- Winterbanden op velg, Vredestein Snowtrac 3, nieuw gekocht en niet meer dan 2000 Kilometer mee gereden.
- Bijpassende nieuwe sneeuwkettingen.

Foto's:

Kortom een hele nette Audi 80 quattro waarop niet bespaard is het afgelopen halfjaar, met een lage kilometerstand en compleet met onderhoudsboekjes.