Zo ,heb het gebeuren even een paar dagen kunnen laten bezinken en na het topic en de foto's te hebben bekeken kan ik nog maar 1 ding zeggen ...........Wat een dikke meeting was dit zeg !!!!!!!!!
Zit me nog steeds te verbazen over de grote opkomst ,de goede sfeer , de geweldige auto's , en het mooie weer !
En vond het toch ook wel een hele grote eer dat wij met de jetta's binnen mochten staan , kreeg er bijna kippenvel van , toen je van boven naar al die hele dikke bakken keek ,en dan gewoon je eigen auto er tussen ziet staan !
Voor mij een hele mooie ervaring !
Iig voor de gehele Crew en vrijwilligers van zowel MIVW en Fanatic's , een hele dikke
Zo'n locatie op een vliegveld is gewoon wel erg mooi ,en zeker met de hallen erbij . Al moet ik heel eerlijk zijn dat de hallen van vorig jaar iets meer uitstraling hadden , misschien ook omdat daar het gehele terrein er nog voor zat ,en je (bijna) alles heel mooi kon overzien .
Misschien volgens jaar maar even een fietsje mee , ik kom nog steeds op de foto's auto's tegen die ik niet eens heb gezien daar , zo'n opkomst !
Quote:
Originally Posted by hajee
wie, en met welke auto hebben prijzen gewonnen?
|
Misschien eens een idee om na zo'n meeting een lijst op het forum te zetten ,eventueel met foto's van de auto;s die in de prijzen vielen .
Zo'n team is er ten slot van rekening de hele dag mee bezig ,dan is zo'n presentatie misschien nog wel eens leuk
Quote:
Originally Posted by CorMIVW
Het plan voor MIVW voor de komende jaren is om de show and shine nog beter uit te werken.
|
Met een dikke 1300 auto's (misschien nog wel meer ) zal dat waarschijnlijk wel nodig zijn ,zeker als de inschrijvingen ook op een hoog peil liggen , de mensen moeten zich natuurlijk er wel voor aanmelden
Denk wel dat MIVW toch wel één van de meeting is /word waar het niveau van de auto's erg hoog ligt!
Misschien volgend jaar de cattegoriën iets anders weer indelen
,kreeg veel vragen van mensen waar sommige klassen waren gebleven , ook omdat dat voorgaande jaren anders was .
En misschien volgend jaar een eet/drink gelegenheid ook op het 'andere' terrein ,waar de meeste auto's geparkeerd stonden , die opmerking hoorde ik ook regelmatig vallen .
Voor de rest kan ik kort zijn , Volgend jaar weer !!!!!