Thread: MIVW 2010
View Single Post
Old 23-07-2010, 22:01
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Zo ,heb het gebeuren even een paar dagen kunnen laten bezinken en na het topic en de foto's te hebben bekeken kan ik nog maar 1 ding zeggen ...........Wat een dikke meeting was dit zeg !!!!!!!!!

Zit me nog steeds te verbazen over de grote opkomst ,de goede sfeer , de geweldige auto's , en het mooie weer !

En vond het toch ook wel een hele grote eer dat wij met de jetta's binnen mochten staan , kreeg er bijna kippenvel van , toen je van boven naar al die hele dikke bakken keek ,en dan gewoon je eigen auto er tussen ziet staan !
Voor mij een hele mooie ervaring !

Iig voor de gehele Crew en vrijwilligers van zowel MIVW en Fanatic's , een hele dikke

Zo'n locatie op een vliegveld is gewoon wel erg mooi ,en zeker met de hallen erbij . Al moet ik heel eerlijk zijn dat de hallen van vorig jaar iets meer uitstraling hadden , misschien ook omdat daar het gehele terrein er nog voor zat ,en je (bijna) alles heel mooi kon overzien .
Misschien volgens jaar maar even een fietsje mee , ik kom nog steeds op de foto's auto's tegen die ik niet eens heb gezien daar , zo'n opkomst !

Quote:
Originally Posted by hajee
wie, en met welke auto hebben prijzen gewonnen?

Misschien eens een idee om na zo'n meeting een lijst op het forum te zetten ,eventueel met foto's van de auto;s die in de prijzen vielen .
Zo'n team is er ten slot van rekening de hele dag mee bezig ,dan is zo'n presentatie misschien nog wel eens leuk

Quote:
Originally Posted by CorMIVW
Het plan voor MIVW voor de komende jaren is om de show and shine nog beter uit te werken.

Met een dikke 1300 auto's (misschien nog wel meer ) zal dat waarschijnlijk wel nodig zijn ,zeker als de inschrijvingen ook op een hoog peil liggen , de mensen moeten zich natuurlijk er wel voor aanmelden
Denk wel dat MIVW toch wel één van de meeting is /word waar het niveau van de auto's erg hoog ligt!

Misschien volgend jaar de cattegoriën iets anders weer indelen ,kreeg veel vragen van mensen waar sommige klassen waren gebleven , ook omdat dat voorgaande jaren anders was .

En misschien volgend jaar een eet/drink gelegenheid ook op het 'andere' terrein ,waar de meeste auto's geparkeerd stonden , die opmerking hoorde ik ook regelmatig vallen .

Voor de rest kan ik kort zijn , Volgend jaar weer !!!!!

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote