View Single Post
Old 21-07-2010, 15:30
DeeDub's Avatar
DeeDub DeeDub is offline
VW Addict

mocht het dan nog niet opgelost zijn dan maak ik er graag gebruik van, hoewel ik hoop dat ie het dan doet want dit is gewoon niet leuk meer.het is me ook een raadsel waarom hij er mee kapt.want hij start daarna wel direkt weer.en als die loopt loopt die soms goed, maar als ik dan een keertje gas geef is het vaak afgelopen.en ondertussen komt hij dus meer op temperatuur waardoor hij steeds slechter gaat lopen.aan de stelschroeven ben ik nog niet geweest, ook omdat het probleem ineens gekomen is zonder dat er iets aan de stand van die schroeven was verzet.maar meestal loopt hij dus onregelmatig stationair.ik heb er al 3 verschillende brandstofpompen op gehad en ik heb er nu een andere op, volgens mij niet van pierburg, het voodeel van deze is dat je deze open kunt schroeven en zien of het rubber erin nog heel is.dat kan bij de pierburgs niet.hoe werkt de aandrijving van de brandstofpomp eigelijk?tijdens het vervangen van de koppakking zag ik alleen dat de nokkenas tegen een staafje zit die dan weer tegen het staafje komt dat uit de brandstofpomp steekt.hoe het werkt snap ik niet want de nokkenas was gewoon rond dus hoe die het staafje heen en weer beweegt weet ik niet?