View Single Post
  #56  
Old 14-12-2004, 14:07
krukab krukab is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,682
Default

Quote:
Originally Posted by Beetspeed
Het pendelas subframe heeft de versnellingsbakvorken nog waaraan de motor ook los opgehangen kan worden.

Klopt,maakt verwijderen van de komplete aandrijflijn ook wel erg makkelijk !!


Quote:
Originally Posted by Beetspeed
Die lassen dus de IRS armen in de pendelasconstructie zodat de motor voornamelijk in de vork hangt en de achterste ophanging alleen als 'extra' ondersteuning heeft.

Toevallig had ik het er gisteren nog met Flat Four (nieuwe eigenaar van de fastback) over ... maar op de 1776 in de westy zit een Ahnendorp motordrager,en die voldoet prima,dus ik wilde zoiets ook gaan namaken voor de variant.


Quote:
Originally Posted by Beetspeed
Mijn ervaring met een redelijk gekietelde 2 liter type 4 was dat de ophanging het prima hield

Hoop het wel zeg,anders hebben 'we' nog meer werk aan de typ4 in typ3 van usertje


Quote:
Originally Posted by Beetspeed
Het is maar als extra info bedoeld voor als je echt grote plannen had qua motorvermogen

Ik heb nog een 1700 411 liggen,kompleet met injectie,en ik neem aan dat de motordrager รก la IRS/Ahnendorp dat ruimschoots aankan.
Ik denk zelf dat je pas boven de 100 pk aanvullende (versterkende) maatregelen moet gaan nemen.