Deel 2
Toen de stoet bussen eenmaal door de toegang poort de berg begon te trotseren werd 1 ding al duidelijk.
Het ging niet erg hard omhoog...
Gelukkig heeft Alain wel wat vermogen en zo konden wij af en toe wat bussen in halen.
Is maar beter ook anders fotografeer je de hele tijd dezelfde auto's.
De eerste blik van de bestuurder en bijrijder is het leukste.
Bij een Westfalia kan de achterklep van binnenuit geopend worden en de bus achter je denkt echt dat deze open springt.
De reactie die daar op volg is echt priceless!!
Deze jongen reed met een 2.4 150pk sterke 911 6 cilinder. Het is dat ik foto's ging maken van zijn bus anders had hij ons echt ingehaald.
Machtig mooi geluid die 6 cilinder roffel in de bergen.
Via Berrie van het spijlbusforum vernomen dat hij op de terugreis met serieuze motor problemen stil stond in Duitsland.
Wat een omgeving! Aangezien het ook op de zaterdag weer zo'n 30 graden was , was de verkoeling boven op de berg erg lekker. Het scheelde zeker 10 graden met beneden in het dal.
Bussen, bussen , bussen , bussen en nog eens bussen...
Artistieke oog wat geprobeerd te trainen..
En tijdens de afdaling nog maar eens de achterklep open gedaan voor de laatste keer.
Door werveling achter de auto komen de benzinedampen je tegemoet , ik had op een gegeven moment ook echt serieus last van mijn ogen , maarrrrr alles voor de plaatjes toch..?
Oohja , de Spar in Lienz heeft de aller lekkerste Sjaslieks ooit! Natuurlijk een supermarkt opgezocht voedsel ingeslagen en er nog een gezellige avond van gemaakt die voor Richard van de witte T2A ook nog eens werd bekroond met een prijs.
( Hij wist niet waarvoor en wij houden het op voor "de lelijkste T1"
)
Tijdens de BBQ begon het te weerlichten , af te koelen en hadden wij ons ingesteld op rot weer. Dit bleef gelukkig even uit ,maar 's nachts om 03:00 moest de party tent afgebroken worden en was er niets meer van over.
Wekkertje gezet op 07:00 , ff douchen , broodje en om 08:15 reden Alain en ik weg van de camping en kwamen wij om 22:30 bij mij thuis weer aan.
Alain , over 2 jaar weer????