Wat een weekend heb ik achter de rug he, geweldig! NH Hotel was zaterdags super, helaas laat pas gearriveerd, gelukkig was de kok in het kleine restaurantje achter de bar/receptie nog bereid wat sate-tjes voor ons te kokkerellen
Lekker wat gedronken 's avonds, laat nog eens rustig door de parkeergarage gedwaald en veel mooi spul bekeken, en de volgende dag lekker dichtbij het vliegveld
Super mooie meeting weer, complimenten, wat een werk zit er daar in het geheel van organiseren ook! De 70 vrijwilligers zullen de poten uit het lijf gelopen hebben, maar was het zeker waard voor de bezoekers. Wachtrijen bij het eten, tsja, doe je niets aan bij zo'n opkomst, zelf besloten om al om 11:30 te gaan eten, toen stond er nog amper een rij. Wat dan wel wat minder was, was dat er geen apart kraam voor drinken stond, waardoor men 's middags een kwartier stond te wachten voor een blikje fris, maar dat smaakte dan wel erg lekker na hoopvol gewacht te hebben
Kortom: ik heb een top-dag gehad! Duim omhoog voor de organisatie en vooral de vrijwilligers! Ik las nog iets over betalen voor toiletten? Ik heb met een goed gevoel die 50 cent neergelegd, 2 maal zelfs (sate van het NH Hotel wilde eruit
) en 2 maal een brandschone toiletruimte gezien -> TOP!!!