View Single Post
Old 16-07-2010, 15:18
Audilimburg's Avatar
Audilimburg Audilimburg is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Split52
Intentie misschien niet, maar het was wel een erg klakkeloos geuite mening... als je even nuchter (en misschien moet je daar wat noordelijker voor zijn) nagedacht had, dan kon je op 3 vingers natellen dat het toch wel niet goed zou vallen zo'n opmerking..

Nou ja, ik snap het nog steeds niet. Sommigen vatten het blijkbaar anders op dan wat er staat. Het ging zich er om dat ik niet inzag welke WOW factor de fotograaf in deze auto zag dat hij stad en land heeft afgezocht om de eigenaar te vinden.

Ik heb de eigenaar, die blijkbaar hier op het forum zit, nooit afgezeikt of anderen gevraagd om hem en zijn auto samen met mij af te zeiken, maar krijg vervolgens zelf wel een persoonlijke aanval:

Quote:
Net of dat tegenwoordig zo bijzonder is om een 77 golf te restaureren, fatsoen en respect neem daar de tijd voor, je menig geven en wat je er van vind helemaal gelijk, maar zet er niet zo een achterlijke hoofd bij die nee schud. Meneer de restaureerder. Om zo dit gekonkel op touw te zetten. Ik sta er van te kijken dat je sommige leden mee heb gekregen die me enigszins zouden moeten kennen.

Hoezo fatsoen en respect?
En waarom moet je iemand kennen om iets van zijn auto te moeten vinden?