Altijd dat ge-MTF over geld verdienen...
Al zal-ie er 9 roodjes op pakken, als ik de prijs voor de betreffende auto OK vind en het de auto is die ik zoek is dat klaar toch... dat een dergelijke aanbieder geen liefhebber is is de grootste flauwekul die er is. Net als een forummer als VW-Power die met enige regelmaat verschillende zeldzame nieuwstaat Volkswagens hier aanbiedt, die krijgt me toch ook altijd een bak stront over zich heen! Als die jongen geen liefhebber was geweest, had hij dergelijke vondsten nooit kunnen doen, hij heeft er simpelweg een neus voor en weet op welke criteria hij moet zoeken.
Zo jammer dat er hier constant enkele tunnelvisie-gastjes rondlopen die menen een keurslijf te hebben gevonden waaraan een 'echte liefhebber
' moet voldoen. Mijns inziens pure jaloezie, misschien zou(den) je (jullie) beter je tijd kunnen besteden om ook een paar centen te verdienen als je het een ander niet gunt, maar helaas hebben de meesten het te druk met dag en nacht hun compleet onderbouwde en technisch verantwoorde en onomstotelijk bewezen waarheidsgetrouwe mening te posten.
En dan nog een nadenkertje: als je graag iets wilt kopen, in dit geval misschien een Rallye: gun je de winst dan niet liever aan een medeforummer dan aan iemand die je to-táál NIET kent?
Barst maar een eind los hier met commentaren, ik heb mijn hart gelucht en zal niet weer reageren aangezien ik het daar wél te druk voor heb.