Thread: motor mk1
View Single Post
  #11  
Old 15-07-2010, 12:06
Jelle-Mk1G60's Avatar
Jelle-Mk1G60 Jelle-Mk1G60 is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,285
Default

maar de grote vraag is natuurlijk eerst of je hem dagelijks laat keuren of ga je hem als oldtimer late keuren?
en in nederland omkeuren en dan pas invoeren is al geen optie aangezien ze dit in belgie niet toelaten.
DAGELIJKS gekeurd: kan je er niet veel mee prutsen buiten het originele blok wat te porren. en carbu's gaat al zeker niet dan.
OLDTIMER: zet hem 1x origineel, laat hem keuren (kijken ze normaal enkel naar de motor die erin hangt, de lichten en de remmen)
en oldtimer keuriong moet in belgie maar 1x dus eens hij dan oldtimer gekeurd is kan je er eender welke motor je wil er inhangen

corrigeer me maar waar nodig dan leer ik ook weer wat bij

groete
Reply With Quote