View Single Post
Old 08-07-2010, 13:18
Mac-Mikus's Avatar
Mac-Mikus Mac-Mikus is offline
Adverteerder: Mac-Mikus / Volksforum Aandeelhouder

Default Eindelijk weer een kever restauratie.

Dag allemaal eindelijk heb ik weer een zomerprjct.
Ik ben normaal gesproken dagelijks bezig met mijn Apple computers en tot mijn grote verbazing keeg ik een aanbod van iemand die wel een Mac wou maar er geen centjes voor had.

Aangezien er wel iets anders interresants in de weg stond hebben we een leuke ruil kunnen maken .

Het enige nadeel is dat alles uit elkaar ligt en er nog een hoop werk aan de bodem zit, de twijfel zit dan momenteel in het het kopen van een andere complete bodem of los plaatwerk. Die twijfel zal weggenomen worden zodra het chassis daadwerkelijk in de garage staat.

Momenteel ben ik dan ook druk bezig met het opruimen van het knutselhok zodat er een kevertje binnen kan en dan zal ik hem waarschijnlijk ook gaan verhuizen .

Het zal niet de meest spannende resto worden aangezien de basis een '81er 1200 is maar na me een jaar te hebben onthouden van een VW ben ik toch weer blij om weer aan een duits hok te sleutelen ipv de vitara waar ik dagelijks mee rond hobbel.

De Pic's zullen in de loop der tijd voorbij komen maar tot die tijd staat hij er zo bij.

Reply With Quote