Quote:
Originally Posted by jellehier
eerst was ik nog ongelukkig dat ik niet hier naar toe ben geweest,
Maar als ik dit zo lees was ik met mn polotje het terein niet eens opgekomen omdat het geen 4x4 is
eerlijk gezegd jammer dat ik niet kon,
en nog erger dat er hier zo gezeken kan worden over de kleine dingetjes, wat is er bijvoorbeeld gek aan €1,70 voor drinken? wat betaal je in de gemiddelde uitgaans gelegenheid voor een potje bier of een glasje cola?
vaak is het ook niet anders het organiseren van een beetje meeting gaat een behoorlijke hoeveelheid geld in zitten, en dat moet toch ook betaald worden.
ps: wel opvallend dat het altijd de zelfde zeikerds zijn
|
Nou Jelle, je was er echt wel opgekomen hoor, het was alleen een beetje stoffig, maar er was water verkrijgbaar om de boel weer schoon te maken!
De entree is echt niet duur, bij autopraxx betaal je meer en de horeca is ook een stuk duurder, hier hoor ik nooit iemand over klagen!
1.70 is inderdaad een redelijk normale prijs, de bekertjes waren wel wat kleiner dan normaal, maar goed, het is gewoon zo en als je dorst hebt dan koop je het toch!
De mensen die zeuren hebben zelf nog nooit een meeting georganiseerd, weten dus niet hoeveel werk er in zit!
en er komt bij: het terrein is denk ik ook gehuurd, en dit moet ook terug worden verdiend!
Het was jammer dat er geen koffie was, maar dat hebben we even gehaald bij het tankstation daar in de buurt.
Maar: het was een gezellige dag, ik heb mij erg vermaakt! Een nieuw terrein is gewoon moeilijk en de organisatie had dit zelf ook goed in de gaten!
De sfeer was goed en gezellig!
Organisatie: Bedankt voor alles en tot volgend jaar!