Nu de schade taxatie afgelopen week gedaan is kon ik eindelijk wat aan die verdomde roestplek gaan doen! Dus vanavond maar even aan de beun gegaan
Na rechter achterlicht en rechter sierstrip gedemonteerd te hebben hield ik dit over:
Toen alle 'los' zittende stukjes verf los gepeuterd te hebben was ik begonnen met schuren, ik heb korrel 400 gebruikt en ben nat gaan schuren...
Nog maar even doorgeschuurd en uit eindelijk hield ik een mooi kaal geschuurd plekje over waar alle vliegroest/los latende verf verdwenen was...
Toen maar even de mooie pot verf er bij gepakt die ik nog had van de vorige keer overspuiten en ben ik gaan kliederen...
Van Erik van Bilsen hier op het forum had ik 2 achterlichten gekregen, die even opgepoetst toen de verf ging drogen... (bovenste is natuurlijk de oude
)
Toen de verf bijna droog was de sierstrip een beetje bijgebogen en het achterlicht weer gemonteerd met als resultaat:
Een heel verschil, het is niet super netjes maar altijd beter als wat het was en zo kan het niet meer roesten... Meteen rechterachterlicht ook even vervangen aangezien ik die ook van Erik gehad had! Nogmaals bedankt daarvoor!
Op me bumper heb ik niet geknoeid, dat zijn gewoon waterdruppels van het schuren...