Nou dan ik ook maar even.
Ik heb zelf nooit in de organisatie van een meet gezeten maar bezoek ze al wel een tijdje.
Entree € 7,50 was goed te doen en niet duur
Eten was goed en snel € 3,50 voor een broodje hamburger is gewoon normaal en ook € 1,70 voor een frisdrank of biertje is wat je in de kroeg of op een ander evenement ook betaald. Wil je dit niet uitgeven neem je gewoon eten en drinken mee van thuis.
Toiletten op charly's zijn altijd netjes alleen daar zit dan wel een dame bij die het schoonmaakt.Deze dame werk niet voor niets dus als je wil betalen voor een schone wc is dit ook wel op te lossen. Ik was alleen op zondag ,maar kan me wel voorstellen dat je even wil douchen (in een schone douche)als weekend bezoeker.
Welkomstasje met vaak veel reclame en een oude vw-speed uit 1986 zit ik ook niet op te wachten, een zak om het afval in te doen is wel altijd handig.
Het terein is erg groot en heeft genoeg potentie om te kunnen groeien.
Ik zou bij meer weekendbezoekers en camping gedeelte maken en een veld voor show en shine zoals op vagfest. Een apart gedeelte met standhouders was een goed idee en kan ook mooi meegroeien in de komende jaren.
Met 700 bezoekers valt het niet mee om de wc en het terein helemaal schoon te houden,ook daar moeten de bezoekers aan mee willen werken.
Ik heb me goed vermaakt en veel mensen weer gesproken.
Organisatie bedankt voor de prijs en de leuke dag die ik mede dankzij jullie heb gehad