Ben alleen de zondag geweest en ga al een tijdje mee naar meetings toe, wat ik er van vind is het dit :
Dag entree was niet te duur in duitsland vragen ze wel eens 20 euro en dat is dan ook vrij normaal. De weg ernaar toe is te doen mits je gewoon rustig aan doet.
Drinken enof eten is altijd handig om dat zelf mee te nemen, op welke meeting je dan ook komt, drinken en eten kosten je gewoon geld. Dus wil je goedkoop eten of drinken neem het dan zelf mee.
Er mochten wel wat vuilniscontainers neergezet worden om afval in te deponeren, zag veel bierflesjes en plastic afval liggen. Maar zoals velen al zeggen is deze plek een hele goede om verder uit te kunnen breiden en een internationale meeting te kunnen houden.
Iemand hierboven zei welke wc's er nou wel schoon waren, nu ben ik wel iets gewend qua viezigheid maar bij deze meeting vond ik het toch wel erg vies, als je er buiten stond stonk het gewoon, mijn vriendin is moest daar plassen want ja als vrouw ga je niet in de bosjes zitten maar toen ze terug kwam zei ze inderdaad ook dat het nogal smerig was en de hele grond was ook nat(sta je dan op je slipperts) of dit nu iemands zeik is of gewoon water van de schoonmaker, daargelaten. Ik heb zelf maar even de plantjes gewaterd.
Dat bos is wel een mooie omgeving ! .
Verder gewoon een hele mooie en lekkere dag gehad.
Veel mensen daar gesproken weer wat gezichten bij namen kunnen zetten.
Alomal gezien de kleine puntjes, toch een super dag gehad en hopen dan dat het volgend jaar nog beter gaat worden dan het nu als is/was.
Toch al kom je op een meeting waar wel alles tot in de puntjes geregeld is en niemand wat te klagen heeft dan wordt er weer gezegd dat bijv. de broodjes al snel op waren of dat er lange rijen stonden,of over wat slechtere autos die er tussen stonden dus er is altijd wel wat.
Ik zou zeggen, kijk volgend jaar nog eens en ga er vanuit dat het dan ietwat beter zal zijn als de ervaringen van deze, anders zou dit topic er ook niet zijn