05-07-2010, 14:53
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Misha
Prijzen van de catering kan je zelf wat aan veranderen? Dacht het niet.. overigens heb je mij ook niet gehoord over de prijzen maar dat terzijde. Andere puntje, je bent er geloof ik niet geweest dus een echt oordeel vellen over de toegangsweg kan je niet.. schijnbaar kom je inderdaad een heel eind aangezien niemand échte problemen heeft gehad, maar dat wil niet zeggen dat het volgend jaar niet verbeterd kan worden.
Vraag me toch af waarom ik dan KRITIEK geef en geen kritiek.. het gaat allemaal op een hele nette manier.. 'jullie' leveren kritiek op projecten/dikke mk4's of wat dan ook, ik lever zo op mijn beurt wat kritiek op een meeting.. prima toch? En nog nuttig ook.
|
Kerel ik heb jou naam nooit genoemd. Je gaat er gewoon automatisch vanuit dat het om jou gaat....
Catering prijzen kun je iets aan doen ja. Zorg dat je of gewoon de redelijke prijs betaald of neem iets van thuis mee, wat sowieso geen slecht plan is met weer zoals de afgelopen paar dagen dan verdroog je ook niet in de file oid.
Over de toegangs weg. Nee ik was er niet. Maar wat ik ervan zie en begrijp valt het nogal mee en zijn er een stuk lastiger plaatsen hier in arnhem of zelfs bij mij voor de deur.
De mensen die KRITIEK leveren zijn de mensen die de toon verkeerd leggen...
|