Ik heb een complete golf 4 gesloopt en heb daar het kachelhuis dus ook van.
Dit kachelhuis is stukken groter dan een golf 1 kachelhuis.
En hier zit dus een klep in die er voor zorgt dat het warm maak gedeelte geheel afgesloten word met een klep als je de airco aan zet.
Er zit dus geen warmwater afsluitklep op de golf 4 omdat er een binnen in het kachelhuis dus al een klep zit (niet voor warm water maar die de luchtstroom tegen houd)
Wat ik ga doen is de servomotoren op het kachelhuis van de golf 1 maken.
Ik heb dus ook de aircoradiator van de golf 4 in het kachelhuis van de golf 1 gemaakt.
Het is wel een airco kachelhuis uit een mk1 cabrio, dus niet het standaard huis.
Maar ik moet dus nu een warm water klep gaan gebruiken en aansluiten op mijn clima van de golf 4.
Anders blijft de verwarmingsradiator gewoon warm en blaast hij de gekoelde lucht dus weer door de verwarmingsradiator.
Ik hoop dat ik het goed uit leg zo, lijkt mij wel