Thread: Volksdub 2010
View Single Post
Old 04-07-2010, 21:35
Alberto Alberto is offline
Volksforum QUATTRO Donor - D.M.G.D.J.G.G.

Send a message via MSN to Alberto

Quote:
Originally Posted by hajee
vandaag dus ook naar Well gereden, niet in de functie van volksforummer,
maar privé om Niels te assisteren met z'n "airmighty-megascene" stand, ook hadden we de bruine T1 singlecab van m'n maat Barry meegenomen..
we hebben ons prima vermaakt, super weer, en mooie auto's gezien, en veel bekenden gesproken die je normaal alleen bij forumnaam kent..
dus tot zover top..

Echter het terrein was erg groot, en qua indeling zijn er wat aandachtspunten voor een eventuele volgende keer, maar vergeet niet dat dit de eerste keer was, op een nieuw groter terrein, ook dankzij de input van jullie als forummers maar vooral als bezoekers, onderbouwde kritiek, daar kan wat mee gedaan worden, dan kan het volgende keer alleen maar beter worden nietwaar?
Het is alleen wel de toon die de muziek maakt, want zo te lezen is het voor sommige mensen moeilijk om dit op een nette,- en fatsoenlijke manier te uiten.

Het is natuurlijk wel het makkelijkste, lekker ongebreideld je gal spugen vanachter je veilige pc-schermpje,
Tuurlijk is het vervelend als iemand z'n carterbescherming eronderuit rijdt, (zelfs na 3 keer.. )
en het toegangsweggetje was inderdaad geen glad asfalt, maar ik heb een tijd bij de ingang staan kijken, en heb ik met beleid zeer veel erg lage auto's voorbij zien rijden, ook met carterbeschermingsplaten..
En de prijzen van de catering vind ik niet raar..?!
€1,70 voor een beker drinken..is dat duur tegenwoordig?
en €2,50 voor een broodje kroket of broodje frikandel?
volgens mij niet...haal eens wat te drinken bij een tankstation, met een broodje, dan ben je dat geld toch ook kwijt?
als het dan te duur is, neem dan lekker 4 plakken brood met pindakaas,
en een flesje drinken van huis mee..haal je flesjes bij de lidl..
heb je er 6 voor €1,99..dan ben je voor ongeveer 3 euro de hele dag verlost van trek en dorst.

Reply With Quote