Hallo,
In de hoop dat iemand hier op het forum Ferry van Tiel uit Barendrecht kent.
Eerst zal ik even uitleggen waarom ik hem zoek.
Een dikke week geleden op een advertentie op marktplaats van hem gereageerd. In de advertentie bied hij Polo 6N GTI remmen aan en aangezien ik daar al lang op naar zoek ben maar gereageerd. Vandaag het pakketje opgehaald en daar zat helaas helemaal niet in wat ik gekocht heb...
In de doos zaten alleen twee kale fusee huizen (met lager en naaf) maar zonder remklauw, schijf blokken en dan ook nog eens helemaal geen GTI naven maar aangepaste fusees waar de bevestiging van de klauw afgeslepen is en kleine gaatjes voor de remklauw gemaakt zijn. (Zie foto's)
Als het nu om 10 euro ging had ik hem een mailtje gestuurd dat ik niet van dit soort praktijken gediend ben, maar boven de 100 mag je toch best iets ondernemen.
Morgen ga ik aangifte doen bij de politie van oplichting: Artikel 326 wetboek van strafrecht en Marktplaats werkt mee aan politie onderzoek, maar meer info is altijd gemakkelijker.
Hij schreef in zijn email dat ze gemonteerd zaten op zijn 6N2 GTI, maar die heeft toch standaard ABS? Deze abs gaten zijn niet gebruikt.
Je kan op de foto klikken voor een vergroting
Dus iemand hier die hem kent?
Wat ik weet is:
Ferdy van Tiel
Barendrecht
ferryenpatries@hotmail.com
De advertentie uit mijn mail geknipt:
Quote:
De advertentie:
>
>
>
>
>
>
> Aangeboden:
>
> polo 6n gti remmen
>
>
>
>
> Prijs:
>
> € 135,00
>
>
>
>
> Omschrijving:
>
> polo 6n gti remmen fusee s en rem klouwen girling 54 met mogelijk naar 280mm remmen tegaan
>
>
|