Ik ben Dennys, kom uit Amsterdam, en ben sinds Maart 2009 in het bezit van een Golf 4, V
5.
Sinds de aanschaf is er het een en ander aan veranderd, om hem toch wat meer naar mijn smaak om te toveren!
Hieronder wat info over m'n ride:
Type - Golf 4
Uitvoering - 2.3ltr V5 Highline
Motor - 2.3ltr V5, 170PK
Kleur - Pearl black metallic (LC9Z)
Carrosserie - Hatchback 3-deurs
Standaard opties o.a.:
-4x airbags
-3-spaaks stuur
-Sportstoelen
-Climatecontrol
-Cruise-control
-Automatische ruitenwissers (regensensor)
-Automatisch dimmende binnenspiegel
-electrische ramen
-Electrische spiegels
-Verwarmde spiegels
-Boordcomputer
Tuning:
- K&N openluchtfilter, extra CAI in aantocht.
Exterieur:
- R32 dakspoiler
- Crystal smoke achterlichten, andere achterlichten worden op dit moment aangepast.
- Custom made R/style koplampen met 6000K HID xenon
- US module in knipperlichten
- R23 logo's voor en achter
- R32 voorbumper met cupralip
Interieur:
-Sportstoelen
-Armsteun origineel
-Interieurdelen meegespoten(LC9Z)
- R32 vloermatten
Ophanging en remmen:
- Vmaxx schroefset
- Neuspeed 25mm stabilisatorstang (teflon 'rubbers')
- Standaard remschijven met Ferodo remblokken
Velgen en banden:
- Zomer: BB5 Le Mans 18inch breedset, 8J voor en 9J achter
rondom Falken FK452, 225-40-18
- Winter: 16Inch VW 7-spaaks (Borbet)
Audio and Multimedia:
-Sony MEX BT-3600, met USB en I-pod ingang aan voorkant, en ingebouwde bluetooth-carkit.
-Standaard composets van VW
Plannen 2010:
- subwoofer
- versterker
- Full FIS sport edition-teller/R32-teller
- R-line achterbumper
- middendempervervanger (op zeer korte termijn)
Hieronder een fotoverhaaltje vanaf moment van aankoop tot heden:
Na aankoop:
Crystal smoke achterlichten geplaatst:
MK5 look koplampen geplaatst:
de oude eraf:
en de nieuwe erop:
Meegespoten interieurdelen:
R32 sideskirts aangeschaft (moeten nog geplaatst worden..):
R-style koplampen gemaakt en geplaatst:
R32 vloermatten:
En toen kwamen mijn nieuwe velgen binnen:
En al snel volgde een gebruikte R32 voorbumper, die ik kaal heb geschuurd en zelf heb gespoten:
Na dus leuke, maar helaas ook wat minder leuke gebeurtenissen met de Golf, eind April 2010 een lang weekend Nurburgring georganiseerd voor een grote groep mk4 bezitters. Hier enkele foto's daarvan:
Toen werd het toch de hoogste tijd voor een schroefset:
Op bovenstaande stand ingereden, en toen goed afgesteld:
En de eindstand, zoals de auto er tot op de dag van vandaag nog bijstaat (geschoten met mijn Canon EOS 550D):