10-12-2004, 08:06
|
VW Fanatic
|
|
Join Date: Apr 2004
Posts: 444
|
|
Quote:
Originally Posted by Gert
Beetspeed : thnx for the info
Misschien was er knowhow hoe je redelijk betaalbaar wat koppel kon winnen .
|
Het kan ook wel, maar dat is allemaal niet ff zo 123 in een berichtje of PB'tje neer te schrijven. 'It isn't that simple'.
Wil je het low-buck doen, dan neem je altijd een bepaald risico op voortijdig kapot gaan en ik kan niemand iets op een openbaar forum adviseren wat een verhoogd risico met zich meebrengt. Ik wil bv niet verantwoordelijk gehouden worden voor als jouw bus op vakantie in the middle of nowhere er ineens mee ophoudt. Ik hoop dat je daar begrip voor hebt.
Je zult je dan toch zelf de nodig informatie over het type 4 tunen eigen moeten maken, zodat je verantwoord (voor jezelf) wat dingen kunt 'uitproberen'. een olie- EN een cylinderkoptemperatuurmeter zijn daarbij essentieel.
De helft van mijn woon-werk ritjes vorig jaar waren ook verkapte 'testritjes' om het LPG goed afgesteld te krijgen
Gelukig zijn type 4 blokken errug sterk en kun je redelijk wat aanklooien voordat er iets echt stuk gaat, maar dan moet je wel weten dat er iets fout is en daar komt de 'bemetering' weer om de hoek kijken.
Succes,
Walter
|