Thread: Wildeknak`s mk1
View Single Post
  #286  
Old 26-06-2010, 19:00
wildeknak's Avatar
wildeknak wildeknak is offline
VW Guru
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 776
Default

Quote:
Originally Posted by Sjeesbeest
als je de groende draad ff loshaalt van de bobine en daar 1 kant van de multiemeter opzet, en de condensator even los.... zodat dus alleen het kontakt van de contactpunten via de massa gaat en daar dus de andere punt van je multiemeter op... en dan de wagen een stukkie vooruittrekken in een hogere versnelling zetten....... krijg je dan een 0 ohm weerstand (of een piep op je multiemeter) op de groenedraad ten opzichte van je carresorie? Want telkens als je contactpunten dicht gaan moet je een contact via massa hebben........

massa probleem kan ook zeker nog een oorzaak zijn !!


vanmiddag ben ik nog ff bezig geweest met een ex-automonteur.. (uit de contact-punten tijd)
en we hebben nu een klein vonkje bij de contactpunten.
nu dit werkt komt er nog steeds geen hoogspanning door de bobine-kabel..
we hebben zelfs 12v direct op de bobine gezet en dan gebeurt er nog niks.

dus bobine heeft 12v aansluiting en krijgt een signaal van contactpunt.

weet iemand waar de zwarte kabel heen gaat? die zit samen met wit-paars in 1 stekker.


we hebben maar 1 keer een knal in de uitlaat gehad.. sooo close

zou de keuze schakelaar van de automaat of contactslot er dan echt mee te maken hebben..??
__________________
Bad news : Time Flies
Good News:
You're The Pilot
Reply With Quote