View Single Post
Old 26-06-2010, 12:02
Ian_C's Avatar
Ian_C Ian_C is offline
VW Addict

Thanks, hier nog wat foto's van het interieur:

Vind de achterzetels er wel heerlijk uitzien.

Jammer dat de vorige eigenaar gaten in de hoedenplank geboord heeft voor die boxen. Het is wel proper gedaan, maar vind het niet echt passen bij de auto, de boksen zelf vind ik ook niet zo mooi, speakers zouden moeten afgedekt worden met zo'n zwart gaasplaatje.

Ook nog even bezig geweest met het poetsen van de motorruimte. Hierbij gebruik ik Dasty ontvetter en een oude t-shirt. Helaas lukt het niet zo goed met die t-shirt, dus zou iets anders moeten vinden (oude handdoek denk ik). Ook vervelend dat je niet overal bij kan, of je zou wat dingen moeten losschroeven maar dat ga ik later nog wel eens doen, nu heb ik het meer snel snel gedaan, en het grootste vuil wat verwijderd in de mate dat ik erbij kon.

Voor:

Na:

Op foto's ziet het er toch altijd beter uit he. Heb zin om er met de hogedrukreiniger (die ik niet heb) erop te zitten maar dat lijkt me niet echt gezond?

De knipperlichten moeten ook weer eens mooi oranje gemaakt worden (hoe weet ik niet, spuiten? of gewoon nieuwe kopen?)

Achterbumper hangt ook scheef nu, heeft wss een duw gehad, zal hem er eens afhalen dan om te zien wat er juist scheelt.