deze week weer wat vorderingen gemaakt.
De achterkant is op de bumper en nummerbord af dus het ruit en alle bedrading zit er ook in. Misschien dat ik binnenkort toch alvast de bumpers erop zet. Dat maakt het wel af natuurlijk.
De remleidingen liggen er dus ook helemaal netjes in evenals de isolatiematten aan de binnenkant:
Verder ben ik bezig geweest met het schoonmaken van onderdelen en bedenken wat er allemaal nog gedaan moet worden. (VEEL!)
Tijdens de demontage heb ik 1 van de hoezen van de binnenste aandrijfashoezen gesloopt dus ik had een nieuwe besteld bij volkswarenhaus. Het probleem is nu echter dat het kleinste gat van het rubber te klein is. Dus ik heb misschien de verkeerde besteld. Ook de bouten kwamen qua lengte niet overeen dus hier moet ik nog achteraan, helaas. Gelukkig kan ik ze toch nog niet gebruiken want de versnellingsbakrevisie duurt langer dan gepland. De monteur vertelde dat hij "netjes" versleten was en dat er niet veel aan gedaan hoefde te worden. Alleen het onderdeel wat dan wel vervangen moest worden (een lager of zo) moest hij uit amerika laten komen.......
Overigens vroeg ik me af hoe schoon de CV-joints moeten zijn. Het vet in die van mij zit vol klonten volgens mij dus dat lijkt me niet helemaal goed. Hopelijk kunnen jullie het zien in de volgende foto:
Morgen weer naar Balk om wat onderdeeltjes te halen...
Binnenkort meer!