View Single Post
Old 24-06-2010, 15:21
richard-polo's Avatar
richard-polo richard-polo is offline
No personal life

Send a message via MSN to richard-polo

Quote:
Originally Posted by twistile
Je kan via je bank betalen. Met hun IBAN en BIC nummer (staat er altijd bij). Maar daar kan wel even overheen gaan voordat zij jouw betaling binnen hebben.

Via Paypal kan je direct betalen. Het voordeel is dat ze nog dezelfde dag of de dag erop het spul kunnen verzenden. Dan heb je het in 1 รก 2 weken binnen.

Voor Paypal moet je je wel aanmelden en het koppelen aan je bankrekening of creditcard. Je kan er ook alvast tegoed opzetten. Het werkt perfect is mijn ervaring.

Verzending gaat meestal via DHL of DPD. Waarbij DPD vaak je pakket gewoon bij een van je buren dumpt als jij niet thuis bent en je nog maar af moet wachten of ze een briefje in je bus doen zodat je kan weten op welk nummer het ligt... Het beste geef je dus een verzendadres op waar altijd iemand thuis is of het adres van je werk bijv. Nadeel is weer dat die verkopers zo druk zijn dat de kans groot is dat ze daar overheen lezen en het gewoon naar het thuisadres sturen wat je bij Paypal hebt ingegeven.

ik heb dit nog nooiit meegemaakt en ik bestel toch heeel veel via ebay..
altijd zorgen dat ze aangetekend versturen dan mogen zer het niet eens aan de buren afgeven

gls tnt ook perfekto...
Reply With Quote