Thread: Misterd
View Single Post
Old 22-06-2010, 08:04
Misterd's Avatar
Misterd Misterd is offline
VW Enthousiast

Vorige week universele 3 punts rolgordels van Carpoint gemonteerd. Ik zocht eigenlijk de gordels waarbij je de rol in de kofferbak kunt maken maar die kon ik niet vinden. Ik heb nu de rol bovenaan de C stijl zitten.

Zaterdagmorgen even mijn stoelzitting (stof en schuim) overgezet op een goed stoelframe. Dat viel heel erg mee. half uurtje was ik klaar. Ik moest nog wel even het frame aanpassen. Deze was namelijk van een kuipstoel zodat ik enkele stangetjes eraf moest slijpen.

Ook nog een setje bumpers met dubbele chrome biesen gekocht van Karretje van het forum hier. Zien er nog heel mooi uit moet ik zeggen. Moeten er nog even onder.

Ik zoek nog wel 2 "blikjes" die in de voordeuren komen om de deurgreep aan de binnenzijde goed vast te maken. Dus dan heb ik het over de lange deurgrepen. Deze zit met 2 schroefen vast en bovenaan moet deze in de deur "gedraaid" worden. Wie o wie heeft er 2 voor mij? En nog 2 O-ringetjes of snapveertjes om de achterbank op de 2 punten op de bodem vast te zetten.