View Single Post
Old 15-06-2010, 14:37
wav2006's Avatar
wav2006 wav2006 is offline
Forum regular

M'n eerste meeting, m'n eerste indruk: "het is geen virus, het is een epidemie", goede organisatie waar zelfs aan de kleinsten werd gedacht! Verder is het leuk mensen te ontmoeten waar je 'slechts' forumcontact mee hebt gehad.
Verder was ik onder de indruk van de grote hoeveelheid aparte, goed geconserveerde en blitse wagens.

Voor de organisatie 'VAG Leeuwarden':
Opbouwende kritiek is makkelijk te geven maar help dan ook met z'n allen mee om dit te realiseren. Ideeën zijn altijd welkom lijkt mij, het is nog leuker als er iets mee gedaan kan worden. Omdat ik voor het eerst kwam kijk ik er misschien anders tegen aan maar ik zou bijv. in de showroom van alle types een origineel exemplaar zetten om een algehele indruk te krijgen wat er allemaal bestaat. De terreinen door standhouders aan elkaar koppelen. Een stand waar je voor een soort technische vraagbaak terecht kunt (misschien door garagehouder te organiseren).
Als er een prijsuitreiking plaats vindt, deel dit mede door de speakers gedurende de dag en laat de gasten weten wat er te gebeuren staat.
Een tombola voor wat leuke prijzen tussendoor (om de mensen bezig te houden (en de kinderen )
Het zijn maar een paar, zo zijn er nog velen. Maar meer organisatie kost meer tijd en geld. Maar nogmaals zoals het nu was vond ik zeker de moeite waard!
Ik denk alleen graag mee!
Reply With Quote