14-06-2010, 22:40
|
|
Forum Regular
|
|
|
|
Weer kleine stapjes verder. Ik ben begonnen met het leggen van de nieuwe remleidingen. Alleen de nippel waar de remleiding de remslang ingaat aan de achterkant wil nog niet helemaal loskomen. Ik heb hem nu maar afgezaagd zodat ie uit het hoedprofieletje kwam. Maar nu kan ik de nippel dus nog maar nauwelijks vasthouden om hem los te krijgen. Morgen proberen, anders moet ik de slang ook gaan vervangen. (Als ik hem al loskrijg van het gedeelte wat weer aan het achterste deel remleiding (dat wat in de rem zelf eindigt) vastzit)
Ook ben ik erachter gekomen dat ik toch beter zelf kan felsen aan de nippels, anders moet ik de leidingen eerst leggen, dan naar de automaterialenzaak om te felsen en dan weer de leidingen leggen. Met die nippels eraan komt ie denk ik ook niet meer door de rubbers die de leiding door de carrosserie laten lopen. Dus ik moet wel eerst de leidingen leggen en dan pas felsen....
Op de foto's zie je dat er nog niet heel erg zichtbare dingen zijn gedaan. Maar het voorbereidend werk kost altijd het meeste tijd (hoop ik dan maar).
PS als er iemand in de buurt van baarn is waarvan ik die fels dingetjes kan lenen dan hoor ik het graag
|