Zo dan, wat weer een verscheidenheid aan reacties hier , ben ik even een dag aan t werk ,een avond in de schuur en lees weer heel wat verschillende dingen ,ik vond het iig wel een mooie meet !
Maar om nog even op een paar dingen te reageren/mening te geven ;
De sfeer is maar net wat mensen erzelf van maken ,dit was gewoon een hele andere plek dan Bergum ,en ik vond de meet icm met de showroom wel heel leuk initiatief ! Ik ben dan ook niet de hele dag geweest om een volledige mening te geven ,maar ik was overall wel positief !
En nog even over de 'Audio overlast' , ik ben dus zelf wel een groot liefhebber van een mooie installatie in de auto , en het is net zo als vrouwen en auto's ; het hoort er gewoon bij ,of je het nu leuk vind of niet !
( snap ook al niet wat altijd die halfnaakte vrouwen bij die auto's doen
)
Ik ben het met de mensen eens dat het soms wel iets minder aso kan ,maar ik heb ook niemand horen klagen over het (mooie) stukje live muziek , wat kwa decibels vele malen hoger was dan de muziek die uit de auto's kwam !
Als je daar niet tegen kunt moet je gewoon niet naar automeetings gaan ,kun je beter naar
deze soort meetings gaan
heb je iig geen last van Muziek (en luide uitlaten /motoren / live muziek / enz enz
Volgend jaar iig weer deze meet dacht ik !!!!!!!!