View Single Post
Old 13-06-2010, 15:41
GoAzBox's Avatar
GoAzBox GoAzBox is offline
VW Addict

ik moet altijd hard lachen als ik in een berlingo rij en vooral bij het sturen. gooi het stuur om en 2 seconde later reageert het:P

ik hoop van harte dat je een goeie aankoop hebt gedaan en dat hij je probleemloos van a naar b brengt maar erg jammer dat je van VW bent afgestapt. citroen zou de laatste auto zijn die ik zou kopen. als je onderdelen nodig hebt moet het uit BE of FR komen en dat kost vaak een paar dagen. VAG delen word je mee doodgegooid

ik moet eerlijk zeggen dat het niets voor mij is en dat ik vind dat deze post niet geheel op een volks(wagen)forum past. maarja jij moet erin rijden veel plezier ermee!

Quote:
Originally Posted by Mad_Uwe
Een HDI is een prima diesel En mensen die over de kwaliteit van Citroen praten moeten eens objectief naar VW gaan proberen te kijken want dat is ook niet meer wat het geweest is

Ik zocht een grote automaat en "mijn" VW dealer monteurs adviseerden me om geen VAG automaat te kopen en al helemaal niet een multitronic Audi Bij het aanschafen van een V70 D5 automaat is de laatste VAG meuk de deur uit gegaan

Veel plezier met de Berlingo
we weten allemaal dat de VW automaten niet zijn wat ze moeten zijn. als je zo tegen VAG bent, waarom is je status dan VW enthousiast?