06-06-2010, 23:20
|
Forum Newbee
|
|
|
|
golf mk2 1984 raam mechanisme
Hallo mensen,
Ik heb nog geen profiel of dergelijke gemaakt, dit wil ik wel nog gaan doen maar op moment te druk met andere zaken. Ik heb in april een oude golf 1.3cl uit 1984 overgekocht van me tante. Voor mij als student zijnde is dit natuurlijk ideaal qua kosten. Nu heb ik toch wel al een aantal problemen opgelopen met de auto. Deze wil ik een voor een langzaam opknappen, en dan komt alles dik in orde! De auto is al een keer overgespoten dus zit nog goed in de lak! maar de bumpers lijken er wel al 26 jaar op te zitten en zijn dus kleine dingen wat ik steeds beetje bij beetje wil opknappen.
Hetgeen wat me op het moment het meest irriteert is het volgende:
In de linker deur zit geen raam mechanisme meer. Op het moment wordt het raam dankzij een balk op zijn plaats gehouden waardoor het raam dus ook niet omlaag kan. In de rechter deur zit wel nog alles, alleen is een keer de kabel afgebroken en hebben ze dit opgelost door een kroonsteentje er tussen te duwen--> gevolg het raam kan maar half open omdat het kroonsteentje niet het mechanisme in kan.Ik zoek dus eigenlijk voor zowel de rechter als de linker deur een nieuw/gebruikt mechanisme.
Het probleem is dat ik deze niet vind omdat mijn golf de oude type deuren heeft. In de A stijl klein raampje, spiegel op 30% van de lengte van de deur, de kenners weten met dit genoeg. Heeft er iemand tips of adressen om deze ergens vandaan te halen? Ik heb internet afgezocht en al auto sloperijen afgelopen maar ik vind ze nergens.
|