Hallo allemaal,
Weer eens wat tijd gevonden om alle opmerkingen/suggesties/vragen e.d. van eigen mening te voorzien.
@ Dr. Bob en Jacksters: De velgen zitten kruislinks verkeerd gemonteerd, moeten nog even omgedraaid worden.
Als ik de foto's bekijk, met name
de verticale foto genomen van achteren, valt op dat de linker voorvelg veel meer naar buiten zit (buiten het feit om dat de auto tabs toeloopt).
@martiepartie: Ik zat zelf ook te denken aan de harten in tabakbruin/brons te doen aangezien dit niet veelvuldig in/aan de auto voorkomt.
Het zal dan tabakbruin worden, want dit staat bij het zadeltje van het kinderfietsje ook super!
Bovendien bevorderd donkere harten het contrast met de auto.
Ik had in het begin grijze verbrede stalen onder de auto zitten, dit vond ik qua contrastwerking met de lak van de auto niet goed uitkomen.
Sinds ik de ATS-classics erop gemonteerd had, vond ik dit contrastverhogend optreden.
Om deze reden zal ik de harten niet:
a. in de kleur van de auto spuiten.
b. chroom/grijs spuiten.
De voornaamste reden hiervoor is dat:
a. de lakkleur van de auto licht is en bij toepassing van een lichte lak de velgen te niet worden gedaan, of anders gezegd niet in het oog springen, ofwel de contrastwerking niet goed is.
@Fabian: De velgen zitten er momenteel alleen onder om ze te passen.
Zoals ik al eerder gezegd heb zitten ze kruislinks verkeerd om gemonteerd.
Het interieur stond op marktplaats te koop inderdaad.
De auto gaat nog een stukje naar de grond geschroefd worden.
Het oude uitkomende interieur is op zolder ten rustte gelegd.
@Jacksters: Dakrekje laat ik erop zitten, is op de foto nog niet opgevuld met:
1. houten skilatten en bijbehorende stokken;
2. houten grolsch kratje;
3. kinderfietsje in kleuren van de auto;
4. rieten picknickmand;
5. canvaskoffer.
Het dakrekje breekt de auto.
@SlimMasterShady: Heb deze twee auto's aleens in hun verlengde achter elkaar op de foto gezien.
Was toen een voorbeeldfoto voor mij hoe de mijne uiteindelijk zou worden.
Weet niet of ik die foto nog ergens heb, volgens mij is die bij hetzelfde evenement geschoten.
@wildeknak: Het dashboard op de foto's is nog het oude zwarte CL dashboard.
Er komt nog een bruin dashboard in, heb hiervoor al een plannetje uitgedacht.