Quote:
Originally Posted by Rallyegolf20vt
Onderstel corrado,
Zitvlak golf corrado , is gelijk aan golf . Zowel frame als stof en schuim.
Wangen zitvlak van ,corrado. Deze hebben een bultje op de bovenzijde onder de rugleuning.
Je kunt ook van de golf gebruiken, maar dan schuim en stof gebruiken.
Rugleuning corrado , gemodificeerd , met hierop schuim en bekleding van een golf.
|
Dat is precies zoals ik het wil. Het frame van de Corrado gebruiken, zodat de zit wat lager is, en ik de elektrische verstelling van de rugleuning behoud, maar ook de dikke wangen van de Golf.
Ik heb nog wat stukken stof liggen van de Corrado stoelen, waaronder wat lappen voor de wangen, die natuurlijk te klein zijn om de wang van de Golf stoel mee te bekleden, maar ook een stuk met alle grijze stof van de rugleuning, incl. achterkant. Dat zou genoeg stof moeten zijn.
Dus:
zitvlak van de Corrado stoelen, dat is namelijk netter dan dat van m'n Golf stoelen
wangen van het zitvlak van de Golf stoelen, die zijn een stuk dikker
wangen van de rugleuning van de Golf stoelen, ook weer omdat die dikker zijn
frame van de Corrado stoelen, omdat dit lager is, onbeschadigd en ook elektrische verstelling voor de rugleuning heeft
Moet ik dan aan het frame nog wat aanpassen om het andere schuim er op te passen?
Dan zou ik enkel in de wangen van de Golf een extra snee moeten maken voor de hendeltjes om de stoel mee naar voren te klappen. Het Corrado-frame heeft namelijk aan beide zijden zo'n hendel... of is dat niet nodig?