Thread: Djago
View Single Post
Old 28-05-2010, 20:57
DJAGO's Avatar
DJAGO DJAGO is offline
VW Enthousiast

Smile Djago broertjes laatste UPDATE BBS RS

Hallo na rond gecruised te hebben op dit forum wil ik mij graag voorstellen.

Mijn naam is Jean, bijnaam DJAGO draag ik vanaf kleins af aan.
Ik woon in zutphen.
Sinds kleine jongen heb ik het tuningvirus van pa overgenomen, Pa had Alfa's, een Ford orion jaja die motorisch Cosworth delen had, en nu heeft Pa een Opel Calibra turbo 4x4 Turbo met circa 300 pk
na een eerste misstap als eerste auto, een citroën BX ben ik in het golfvirus terecht gekomen.
Broertje Melvin 'Kilat" ook besmet met VW virus,

Cleane bumpers, schroefset, GTi edition, paars, grille, in pro lampen, rode achterlichten en de 17 inch OZ worden voor MIVW vervangen door de inmiddels opgehaalde 8j BBS RS met gouden boutjes gepolijste lip en paars hart.

Ik ben lid geweest van autoclubs in het hoge noorden ( verhuist ), veel meetings bijgewoont, op dragstrip gestaan als amateur en veel gedaan aan illegale straatrace competities dus niet alleen recht uit of sprintjes maar het echte openbare circuit werk, de naam DJAGO stond vrijwel op elke golf die ik gehad heb, DJAGO betekent stoer, strijder in het maleis. Zeer leuke en gekke tijd hiermee gehad, maar wijsheid komt met de jaren zeg maar Daarna rustiger aan gedaan met volgende meer op stijlgerichte projectjes.
Ik heb verschillende projectjes gehad.

Golf type 2, 1,3, wit gestijled, g60 bumpers, debadged, Koni's verlaagd OZ's

Golf type 2, 1.8 16v KR gestijled, g60 bumpers, debadged, KW, remus, carbon, motorupgrades, Oz's, BBS RS etc etc de golf die ik naast het dagelijks gebruik inzette voor het straatracen

Van de volgende golfjes plaats ik wat foto's en een korte beschrijving

Golf type 3, 20 Jahre gti edition, zwart, Koni, Carbon, Brock, EPS volledig op maat gemaakt uitlaat systeem, Hella, Inpro etc.

Golf 4, TDI highline, 110pk, motorisch standaard, blackmagic kleur, 19 inch RS 6 met 235-35-19 banden, volledig riegerpakket, carbon spiegels etc.
Helaas kwamen aan de vele plannen nog een einde, om uit te wijken voor een kat ben ik met 80 tegen 2 bomen geklapt, resultaat alleen de achterklep was heel.
De plannen waren verder nog ander RS4 interieur, andere kleinere maar bredere velgen en nog wat...maar helaas

Golf 4, 2,3 V5, kleur monte carlo van standox, kleurt van rood, paars naar blauw groen en goud, Aangelaste booskijker, custom chrome gril, sportbumpers, cleane achterbumper, 18 inch OZ, Schroth 4 punt gordels, creme lederen recaro, compleet gecleaned, geen stootstrips clean achterklep, en van binnen en buiten gespoten in de monte carlo lak, tunnel in fliflop lak, geintegreerde bediening voor klep, neon en audio, motorafdekkap in kleur, fijngetuned door JD engineering etc etc.

Nu ben ik nog opzoek naar een andere VW maar deze moet 4 deuren hebben, sja niet alleen de wijsheid maar ook huisje boompje beestjes zijn compleet.
Alle ideen die ik heb zit nog in me hoofd maar een nieuw project komt er snel aan, misschien niet zo extreem of vergaand als sommigen hier omdat de familycar dagelijks gebruikt moet worden.
Ideeën genoeg en met MIVW binnenkort kan ik genoeg inspiratie opdoen voor de do's en dont's

Groet en tot ziens,
Jean
Reply With Quote