28-05-2010, 15:00
|
Forum Newbee
|
|
|
|
ik heb deze gekocht 2dehands bij vw garage geens in leuven dit is een erkend vw dealer en die heeft me garantie van zes maanden gegeven heb zoals ik hierboven al vermeld heb hem al 2keer binnegedaan maar hij heeft er nog steeds van en het veregerd telkens alleen maar in begine was het in de heft van men oprit nu is het al in het begin van de oprit ik word er ziek van ik heb er 1900 euro aan betaald voor een golf 3 van 97 dat was al ruim 400 boven de waarde ik kreeg zesmaand garantie dus leek me goede deal het gaat om een diesel 1900 de eerste keer heeft hij kopelingschijf vervangen dacht ik en ging hij niet goed in eerste en 2 en achteruit vitesse daarna bleek het nog steeds om de achteruit tegaan die eruit vloog waar er de eerste keer ook al sprake van was dan heeft hij dinge vervangen maar nog steeds niet te goei de eerste keer stond hij vier dagen binne de laatste keer een week en half begin er genoeg van te hebben :s nog 1 keer doe ik hem binne jammer genoeg ken ik weinig van de mechaniek af en ja zonde
|