02-12-2004, 23:26
|
|
REALLY Bored
|
|
|
|
idd.. wegkuukelen en gewoon nieuwe monteren. houd je het ook een beetje bij je merk... en 60 euro is wel te doen toch? is iets meer als een volle tank benzine... en je hebt er heel wat langer plezier van. (ff praktsich be/gedacht )
Vraag je profile gewoon of ze je niet een beetje kunnen matsen dan. zitten volgens mij aardige marges op, dus kun je proberen. (Maja, boos weggaan was dan eigenlijk niet zo slim...)
tip:
Quote:
ze vroegen of ik wilde dat ze hem vervangen toen heb ik de velg weer in de audi gegooid en heb ik gezegd dat ze maar ff lekker van me velgje afblijven dat ikzelf wel een oplossing zocht.
|
Altijd blijven lachen, alleen bij Kwikfit zulke dingen doen...(Hoe ik daar toen behandeld werd is gewoon ronduit asociaal!) Ik denk dat Profile wel iets klantvriendelijker is met het zoeken naar een oplossing, dus als je gewoon een beetje "brutaal" bent en gaat vragen of er niet wat te regelen valt, aangezien je net de 4 nieuwe daar had gekocht, en je student bent, enz enz.... Proberen kan altijd.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
|